tirsdag den 8. maj 2012

Weekday Mall Fashion

På grund af det lidt grå vejr idag, smuttede jeg en tur i Frederiksberg Centeret med min veninde for at hygge shoppe lidt, fremfor at gå inde i byen. Her mødte jeg to søde sygeplejske studerende, der trodsede det blæsende vejr og nød en kop kaffe ude foran centeret.

Nadia 27 år

Tørklæde: Blond accessories 
Jakke: H&M
Bluse: H&M
Bukser: Vila
Sko: Converse
Taske: Depeche

Nadia's ynglings tøjmærke: H&M, Da Nadia er studerende er der ikke altid råd til de store shoppingture, derfor synes hun det er super fedt at H&M har så stort et udvalg, til priser man kan betale, selv på SU.

Nadia's beskrivelse af sin stil: Rå - går meget i sort. Faktisk var det en atypisk dag jeg fangede hende på, da hun ellers altid har sin sorte læderjakke på.

Julia 23 år
Tørklæde: Fra Afganistan
Bluse: H&M
Jakke: H&M
Nederdel: H&M
Sko: H&M

Julia's ynglings tøjmærke: HogM, Zara

Julia's beskrivelse af sin stil: Meget forskellig, men feminin. Læser mange blogs og blir inspireret af tidens trend.

Min vurdering af Nadia og Julia's Stil:

Begge piger var klædt godt på til gråvejret, med jakke og store tørklæder. Selvom tøjet var highstreet brands, var det sat sammen, på en lækker casuel måde. Julia havde trods det blæsende vejr iført sig nederdel, men med strømpebukser inde under så hun kunne holde varmen.

Nadia's stil er meget lig min egen, så er selvfølgelig helt vild med hendes tøjsammensætning, der består af neutrale farver. Hendes Converse sko gir outfittet et casual look, hvor i mod hvis hun stylede det med et par stilletter og nogle fede accessories ville det kunne fungere som "gå-ud-outfit".

Takker begge piger for deres deltagelse og at jeg måtte forstyrre deres kaffepause. - Det var en fornøjelse.

- Se tidligere ugers WEEKDAY FASHION under hovedemenuen øverst på bloggen.
_________________________________________________________________________________

Dagens shopping inspiration:

I dag var jeg fornuftig og købte absolut ingenting på min shopping tur i Frederiksberg centeret, men var dog inde i dope og besøge nogle ankel støvler jeg er helt forelsket i og ja selfølgelig - de er med nitter, Se dem lige!!

Ankelstøvler//Dope 1.199 kr.
Links:





Ingen kommentarer:

Send en kommentar