søndag den 6. maj 2012

It's all about ACCESSORIES

Der skal ikke herske nogen tvivl om at jeg ELSKER accessories. Min tøjstil består af meget rene linjer og få elementer. De ting jeg har på i hverdagen er som regel også det jeg ifører mig nå jeg skal i byen, for det er det jeg føler mig bedst tilpas i - der er jo ikke noget bedre end et par fede jeans og en lækker top.

Det der gør den helt store forskel på mine hverdags outfit vs. fest outfit, er mit brug af accessories. Er indehaver er et bredt udvalg af både luksus brands og en masse highstreet accessories. Denne sæson er især fantastisk, fordi der er kommet en masse nye designs frem såsom hårsmykker, kravesmykker, dobble ringe og kropskæder - alle sammen til at finde i highstreet butikker til få penge.

Har her samlet 10 super fede accessories fra Asos.com, som jeg er fuldstændig forelsket i og som snart blir en del af min samling. Se med!!











 - There is no doubt that i LOVE accessories. My style contains lots of clean lines and simple elements. the clothes I'm wearing in the weekdays is also the clothes I'm wearing when I go out partying, because that is what i feel comfortably in - is there anything better that a great pair of jeans and a beautiful top.


What makes the big difference between my daytime outfit vs. my going out outfit is my use of accessories. I own a wide selection of both luxury brands and high-street accessories. This season is great, because lots of new designs has appeared - like haircones, collar tips, double rings and body chains - all affordably in the high-street stores.


I have found 10 great accessories from Asos.com, which im totally inlove with and will some be owner of. Take a look!! 


Links:
Asos.com

Ingen kommentarer:

Send en kommentar