tirsdag den 15. maj 2012

Weekday 'Coffee Break' Fashion

Da jeg ikke regnede med at komme ind til byen i dag, besluttede jeg mig for at denne uges 'weekday fashion' omhandlede min veninde Rikke og min egen stil. Vi mødtes til en kop kaffe på den nyåbnede Bodenhoff bager/cafe på Frederiksberg.

Cam 24 år

Solbriller: Gina Tricot
Øreringe: H&M
Top: H&M
Bluse: Vila
Short: Only
Strømpebukser: H&M
Støvletter: Selected Femme
Taske: Decadent
Armbånd: Meilholm


Cam's beskrivelse af sin egen stil: Feminin med rå detaljer og accessories. Elsker læder, nitter, palietter og silke.


Rikke 24 år

Bluse: Only
Cardigan: Y-Jeans
Bukser: Pieces
Sko: Købt i Kina
Halskæde: Pieces
Taske: Købt i Kina 

Rikke's ynglings tøjmærker: Gina Tricot og Pieces

Rikke's beskrivelse af sin egen stil: Casual men med en masse pang farver.
_________________________________________________________________________________

Dagens shopping indkøb:

Ja selvom jeg ikke troede at jeg havde tid til at tage ind til byen, lokkede min dejlige veninde Mette mig til at mødes med hende inde i strædet og drikke lidt kaffe på KAFE KYS - det kan man jo ikke afvise. Det blev da også til en smule shopping og kom hjem med 3 skønne ting. Se med!!

Dagens fund :)

 Cardigan//Saint Tropez - 399 kr.

Nederdel//WEEKDAY 50% off - 200 kr.

Striktrøje//WEEKDAY - 350 kr. 

Links:

2 kommentarer:

  1. Takker - blev også herre glad for at se den var sat 50% ned - total bonus :)

    SvarSlet