lørdag den 19. maj 2012

My name is Cam - I'm a SHOE-O-HOLIC...

Næst efter min kæreste, venner og familie - så er sko nok det jeg elsker aller mest her i livet. Her forleden stod den på oprydning, og hvis der var en ting der behøvede en kærlig hånd, var det min elskede skoreol. Dette Indlæg dedikere jeg til alle mine elskede sko - som jeg talte til 92 stk i min lejlighed + 2 flyttekasser i kælderen - Wee!! Man kan aldrig få for mange sko, se lidt af mine!!


Min elskede skoreol :)

Mine ynglings stilletter 1

Mine ynglings stilletter 2

Mine hverdags sko

Sommersandaler/støvler

- Next after my boyfriend, friends and family - Shoes is what I love most in life. The other day i was cleaning my apartment and one thing that needed a loving hand, was my beloved shoecase. This segment is dedicated to my beloved shoes - which I counted to 92 pieces in my apartment + 2 movingboxes in the basement - wee!! You can never have to many shoes, look at some of mine!!

Links:
Pesáro
Lifestyle
Smuk






Ingen kommentarer:

Send en kommentar