tirsdag den 24. april 2012

Weekday street fashion

Da jeg har fri hver tirsdag, har jeg besluttet at her hen over sommeren at lavet et fast tirsdagindlæg der hedder "weekday street fashion" - hvor jeg tager ind til byen, og finder nogle spændende mennesker. Tager lidt billeder af dem og snakker med dem om hvad deres stil er.

Idag mødte jeg 2 søde 19 årige piger der nød en kop kaffe i solskinsvejret på Baresso strøget - her er hvad de havde på og hvordan de beskriver deres stil.

Maria Louise 19 år
Jakke: Vila
Sko: Dope
Blazer: Only
Kjole: Gammel kjole uden mærke
Smykker: Georg Jensen
Tørklæde: Ukendt

Maria Louise's ynglings tøjmærke: Just Female

Maria Louise's beskrivelse af sin stil: Feminin - går meget i jakker og kjoler, ejer ikke et par bukser.

Karen 19 år

Jakke: Vero Moda
Sko: Bianco
Bluse: Gina Tricot
Cardigan: Abercrombie and fitch
Bukser: H&M

Karen's ynglings tøjmærke: Zara

Karens's beskrivelse af sin stil: Feminin rock

Min vudering af Maria Louise og Karen's stil:


Først og fremmest en stor tak til de 2 piger, for at jeg måtte forstyrre deres veninde hygge. Synes begge piger er gode eksempler på at high street tøj ikke behøver at være kedeligt eller "total mainstream", men at de formår at gøre stilen til deres egen og ser modeerigtige ud.

Synes begge piger så dejlig casual ud og synes det var fantastisk at de begge havde krigsmaling på læberne (Maria Louise, knald røde læber. - Karen, sart lilla læber) et sejt pift til hverdags outfittet. Og lad mig slutte dette af med - I LOOOOOVE Karens hår :)

_________________________________________________________________________

Lige et kig på mine egne shopping indkøb:

Bluse fra Zara 279 kr
Bluse fra Zara 299 kr
Halskæde fra Designers Remix 299 kr
Closeup af halskæde
Links fra Shopping:

Zara
Designers remix

Ingen kommentarer:

Send en kommentar