søndag den 29. april 2012

Dont wait to long :(

Endelig er jeg fornuftig og venter til jeg får løn inden jeg shopper. Mennn nogen gange har det sine "downfalls" - de stilletter jeg havde drømt om fra Nelly.com er selvfølgelig udsolgt i lige min størrelse, typisk. Mennn en go ting kom dog også ud af det, der var nemlig kommet nye modeller frem. Så i stedet har jeg bestilt et par sorte ankel stilletter med nitter - monster fede.

Udover Stilletterne, røg der også 2 smukke ringe med i indkøbsposen. Glæder mig som et lille barn til pakken ankommer.

Ankelstillet//Twisted angle - Nelly Trend

- Finally i'm sensible, i have been waiting on my paycheck before going online to shop, but that has a downfall. The shoes that I'll been dreaming of from Nelly.com is sold out in my size. But instead i bought some really awesome black ankle stilettos with rivets.

beside the stilettos, i bought 2 beautiful rings. I'm looking sooo much forward to the arrival of the package.

Links:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar