torsdag den 26. april 2012

Let my skin breath - TROMBORG

Til daglig arbejder jeg i et køkken, hvilket gør at jeg hver dag står 10 timer i stegeos. Det er ikke det bedste for ens hud og man kommer tit hjem med en fedtet følelse i ansigtet. Det er derfor vigtigt for mig at den makeup jeg bruger, er noget min hud kan ånde igennem.

Tromborg er helt fantastisk - er lykkelig ejer af deres mineral foundation og er fuldstændig forelsket i stort set alle deres produkter. Hvor andre foundations typisk ligger sig som en maske og føles tyk, er tromborg let og lækker.

Deres design er også til at råbe hurra over - minimalistisk og elegant, så det ser også lækkert ud at have stående fremme på badeværelset. Her under har jeg samlet 6 produkter fra Tromborg, som jeg helt klart ser i min makeup pung inden for den nærmeste fremtid - enjoy!!

Klik på billedet for at se det større
Links:



Ingen kommentarer:

Send en kommentar