lørdag den 21. april 2012

billigere alternativ

Thank god for feriepenge, det er den eneste grund til at jeg kan leve resten af min månede. Det valgte jeg at fejre med en lille tur i frederiksberg centeret, hvor der blev købt stilletter, t-shirt og hårfarve.

uden tvivl mine drømme stilletter er sorte læder stilletter med nitter fra Louboutin, og kæresten har da også lovet mig et par nå han blir millionær - mennn da det nok ikke sker inden for den nærmeste fremtid, må man jo gå på kompromi og finde et billigere alternativ - Det har jeg harmed gjordt, et par rå stilletter fra defeeter.

Nittestilletter fra defeeter og T-shirt fra Vero Moda

Tromborg mineral pudder og børste fra Nilens Jord

Dagens Look

Skal til Sing-star tøse hygge i aften og der skal jeg have mit nye tøj på og vise mine nye brun-røde lokker frem.

Aftens outfit:

T-shirt: Vero Mode
Bukser: Selected Femme
Stilletter: Defeeter fra Dope
Ur: Michael Kors

Ingen kommentarer:

Send en kommentar