onsdag den 25. april 2012

MUST HAVE

Så er der ikke længe til lønningsdag og det GLÆDER jeg mig monster meget til - i og med min konto er lig 0. Da jeg ikke har råd til at gå ud og shoppe, piner jeg mig selv med at surfe rundt på nettet efter MUST HAVES til næste månede.

Har samlet 6 ting jeg simpelthen må eje, når der kommer penge på kontoen igen. kig med!!

Klik på billedet for at se det større

Alle 6 ting er selfølgelig noget jeg simpelthen ikke kan leve uden, men især stilletterne fra Nelly.com har fanget mit hjerte fuldstændigt. Det er vidst efterhånden ikke nogen overraskelse, hvis jeg skriver "JEG EEEELSKER NITTER" - men de her, er bare så ultra feminine og vil se fantastisk ud inde i min skoreol og selvfølgelig på mine fødder. Har været inde og besøge dem hos Nelly. com hver dag, bare for at sikre mig at de ikke er blevet udsolgt. Krydser fingre for at de er der på søndag!!!

Links:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar