torsdag den 1. september 2011

Hallooo Fall - Hallo "september issue"

Så sluttede sommeren, og ind i efteråret vi gik. - Hvilken fantastisk første efterårsdag det har været - næsten mere solskin end de fleste af vores sommerdage.

Kan uden tvivl fortælle at det bedste der sker i September månede, og som er en ting jeg længe ser frem til er, at "The September Issue" fra VOGUE udkommer - uden tvivl modebiblen for alle fashionistaer verdenen over. Har ikke Fundet det i de danske butikker endnu, mennn mon ikke snart det dukker op i bladkiosken under Magasin.

Forsiden på dette års cover, brydes af wild child model og fashionista Kate Moss. Elsker Kate Moss, hun er helt fantastisk i mine øjne, og som så mange andre, er jeg tit slave for hendes look - dog havde jeg godt set et frisk nyt ansigt på forsiden.

VOGUE september 2011

Lille opfordring: hvis i ikke har set dokumentaren "the september issue" - anbefaler jeg det stærkt. Få et fantastisk indblik i modemekaens verden, hvor du ser "behind-the-scene" på det amerikanske Vogue kontor, og super indslag med Anna Wintour, modedroningen nr. 1.

Se traileren her: The September issue trailer



LINKS:

Vogue US hjemmeside
Youtube hjemmeside

Ingen kommentarer:

Send en kommentar