tirsdag den 6. september 2011

Elsker cafeer med fedt design!!!

Så blev det tirsdag, og hvilken dejlig en af slagsen det er. Efter kun 2 timer på skolebænken, gik turen ind til byen med 3 af tøserne fra klassen hvor vi skulle på cafe og spise lækkert frokost og lave lidt lektiecafe. Frokosten VAR lækker, lektierne var IKKE EKSISTERENDE :)

Vi tog på Cafe Fokus der ligger en spytklat fra nørreport st. på Frederborgssgade. Cafeens indretning er liiiige mig, den er bygget ret minimalistisk op, og køre i hvid/grå/sorte farver, dog med så meget sjæl, at stedet ikke virker kold.

Med højt til loftet, hyggelige sofaer og væg kunst i verdensklasse, kan dette godt gå hen at blive mit nye favoritsted.

Kunsten på væggen

Når det så er sagt, så er maden også super lækker. Der er klart sat fokus på kvalitet og det sundere valg. Da min mave knurrede som sindsyg gik jeg efter den klassiske cafeburger, med til min overraskelse, var den ellers kedelige burgerbolle, skiftet ud med lækkert grillet rugbrød - og det var en succes.

Mere kunst, neden under ved hyggelig sofa hjørner

Selvom der ikke blev lavet mange lektier, da vi var så propmætte, så var det super hyggeligt at lære mine nye klassekammerater bedre af kende. I aften fortsætter løjerne, da jeg får stuen fuld af flere fra klassen.

Tag et smut der ind forbi og kig:
Frederiksborggade 20
1360 København
3526 3222

LINKS:

Cafe Fokus hjemmeside

Ingen kommentarer:

Send en kommentar