mandag den 12. september 2011

Fab Weekend - Fyldt med Familie, Venner og FASHION

Godt nok langt tid siden at jeg har haft sådan en dejlig weekend, sådan en weekend man bare ser tilbage på og ikke kan lade vær med at smile. Det hele startede ud med reception for min fars firma, der har fået ny bygning. - her var der tømrerhumor, med stor grill og helstegt pattegris, plus dejligt solskin.

God værkstedshumor

Om aftenen tog jeg et hurtigt smut forbi mit gamle studie - Suhrs, hvor der var fredagsbar, hvorefter jeg mødtes med 2 nye veninder fra mit nye studie inde på Halmtorvet til lidt øl og dans på Karrierbar.

Karrierbar

Har for en del år siden arbejdet lidt på Karrierbar, og har helt glemt hvor fantastisk det sted er. Hele konceptet af indretning er imponerende, hvor meget der er kredset om detaljerne og hvor alt er et kunstværk. Det er lige fra "veninde toiletter", hvor der er placeret to toiletter i samme bås, eller det andet toilet hvor man skal igennem en labyrent af tomme rum, før man endelig kan smide bukserne. Dejlig aften hvor Loubouton'erne blev svinget lidt på dansegulvet.

"Veninde toilet" med 2 toiletter i en bås

Næste dag stod den på Dansk Fashion Outlet i Øksenhallen. Klokken kvart i 10, stod Signe og jeg i kø, og ventede spændt på at de åbnede dørene. Stemningen er altid lækker til sådane outlet, men må dog indrømme at udvalget skuffede mig lidt. Der var utrolig meget "konet" tøj, samt noname mærker i ringe kvalitet, mennn når det så er sagt, så fandt jeg da også nogle lækre guldkorn.

Udklip fra avisen

Indkøb:
- Grå cardigan med brune patch på alburene, fra secondfemale
- Lang kortærmet cremefarvet cardigan, fra secondfamale
- 2 lange veste med hætter i sort og creme, fra Forest and Bob
- Selvskabstop i blågrå, fra secondfemale

Så for det meste rigtige gode køb til basis gaderoben. Outlettets vinder af helt fantastisk stand med dejlige  varer, var klart efter min mening Forest and Bob, - Lækkert underspillet hverdags tøj i fremragende kvalitet og materiale.

En af de mange rækker af tøj

Om aftenen kom den nye top på, og så stod den på middag og vin med 2 veninder fra min gamle folkeskole, efterfulgt af bytur.

Som sagt, suuuper dejlig weekend - sidder stadig med et smil på læben når jeg sidder her og skriver om den.

LINKS:

Karrierebar's hjemmeside
Dansk fashion outlet hjemmeside
Forrest and Bob hjemmeside

Ingen kommentarer:

Send en kommentar