tirsdag den 20. september 2011

Gør en forskel - STØT BRYSTERNE

Vil gerne dedikere dette blogindlæg til mig dejlige og seje mor.


Det skal ikke være nogen hemmelighed, at da min mor fortalte mig at hun havde fået konstateret brystkræft - der faldt min verden sammen. havde det så dårligt med at være så hjælpeløs, og lige meget hvor meget man støttede min mor, så var det hendes kamp ALENE.


Idag er hun heldigvis erklæret rask, men hendes sygdomsforløb har gjort mig til en stor forkæmper til kraæftens bekæmpelse - især brystkræft. Synes det er utrolig sørgeligt at 1 ud af 9 kvinder bliver ramt, og jeg vil prøve at gøre en forskel.


Synes tilgengæl at det er helt fantastisk at man kan kombinere mode og at støtte et godt formål, så her er et lille udvalg af de ting man kan købe, som er super seje og som støtter dette fantastiske formål.




Super lækkert Iphone 4 cover 129 kr
Har allerede købt dette cover, og nøj hvor er det fiiiint.
Flot tørklæde 99,95 kr - støttebeløb 25 kr

Kohberg rugbrødsboller i flot beklædning. støttebeløb 1 kr pr. pakke

Drop plastikposen, godt for miljøet - shopper 59 kr

Alle disse dejlige produkter og mange flere kan du finde på nettet: støt brysterne

Udover de dejlige produkter du kan købe, vil jeg lige minde om Bryst Galla på tv3 lørdag den. 29 oktober, hvor der også er rig mulighed for at støtte via donation.


VIL OGSÅ LIGE REKLAMERE MED MIN EGEN STØTTE INDSAMLING

KLIK PÅ NEDSTÅENDE LINK FOR AT DONERE PENGE PÅ MIN INDSAMLING:


Min hyldst til min dejlige og seje mutti - Elsker dig

SÅ SIGER DET LIGE IGEN: STØT BRYSTERNE - (ELLERS HÆNGER DE ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar