onsdag den 18. januar 2012

Onsdag = fortidens midvejs krise

Dengang jeg gik i gymnasium, havde jeg og 2 veninder en tradition hver onsdag hvor vi købte en kasse øller og hyggede hjemme på værelset - Vores såkaldte midtvejskrise (midtvejs igennem ugen altså) Onsdag er stadig sådan lidt en øv dag, det er længe siden det var weekendt og der er længe til at det blir weekend, så midvejskrise har jeg besluttet skal indføres i mit liv igen.

Nu jeg dog blevet et par år ældre, så den der kasse øller er skiftet ud med go middag og vin. mmmm ikke dårligt. så idag fik jeg dejligt selvskab af min veninde Malene. Delig aften med go mad, sofahygge og rødvin, SÅDANNN - onsdags midvejskrise aka opturs onsdag nu indført igen.

Røget andebryst med pommes anna, bønne/pærer salat med hjemmelavet tomatpesto  - mums sir jeg bare.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar