tirsdag den 17. januar 2012

fabulous beginning of the week

normalt frygter jeg mandage, ny arbejdsuge og op klokken bæ om morgenen, mennn denne uge har vist sig at starte lækkert. self er arbejde ikke det jeg snakker om, mennn aften bød på ultimativ tøse "børne" hygge, med en bio-tur med signemusen, ind og se happyfeet 2 - 3D :) nok ikke en film jeg skal forvente vinde en oscar, mennnn ih hvor er den sød - eeeelsker pingviner.

To Cool for 3D


idag stod den på fridag, elsker min ugelige tirsdagsfridag. så startede ud med at jeg ikke blev vækket af min klamme alarm :) hurtigt visits af verdens skønneste kæreste og nyhed om at jeg skal på ski ferie - WUUUHUUUUUU.

Mit ønske til skiferie - CHANEL ski waow

så stod den på mor/datter hygge, hvor min mutti og jeg mødtes inde i byen og tog på cafe charlottenborg i nyhavn og fik frokost og et dejligt glas rosé/hvidvin. Bagefter stod den på shopping (behøver jeg at fortælle, at det er min ynglings beskæftigelse)

lækkert koldt glas rosé/hvidvin

Lækker coulotte steg sandwich med hjemmelavet pickels og karse på maltbrød

dejlig visit i Mulberry, skoprøvning i Louboutin og en tur i prøverummet hos Malene Birger - dog blev det ikke til nogen luxus køb i denne omgang, mennn da vi rundede af i magasin, hørte jeg en lille læderjakke fra Selected Femme viske (prøv mig, prøv mig - køøøøb mig) og nå tøjet snakker til en, blir man jo nød til at reagere - den er så niiice (selvom jeg havde ordet nice) og passer perfekt under min rævepelsvest.

Læderkjole fra Malene Birger

Riv-af kalender med pin-ups fra TASCHEN

Læderjakke fra Selected Femme
alt i alt en skøøøn hygsom dag i min ynglings by og tror starten på denne uge har gjort at resten slet ikke bliver helt værst.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar