lørdag den 7. januar 2012

Hvor blev tiden af - 2012, WTF og så min føsdag

Nøj hvor har det sidste halve år bare fløjet af sted, så mange nye ting er sket efter jeg kom hjem fra min Asien-tur. Både gode og knap så gode ting har strøget forbi min vej, påbegyndt drømmeuddannelsen, ejer af mit andet par louboutin stilletter, nyindrettet stue og ikke mindst ny fantastisk mand i mit liv - SKØØØNT. Dog havde jeg lige en uoverenstemmelse med trapperne på Nørreport, hvilket resulteret i fod af led og krykker i 6 uger.

Nu er jeg startet nyt arbejde, køkkenassistent hos slagter Lund, dejligt at være tilbage i køkkenet og dejligt sted, indtil den rette elevplads finder mig (eller jeg finder den)

2012 tror jeg blir mit år, ser frem til dejlige rødvinsaftner med mine skønne veninder, sovehygge med kæresten, udvikling i min drøm og masser af smil.

I aften står den på middag og fest - da jeg fylder hele 24 år, uhh. Det skal selvfølgelig gøres med 'class and glam' - så det blir iført mine nye skinbukser, nude peeptoe louboutin og min nye elskede pelsvest (føsdagsgave fra de dejlige forældre) - rockglam er mit nye jeg i 2012.

Waith out 2012, this is fucking my year

1 kommentar: