søndag den 3. juni 2012

Yellow like the Sun - MAD ABOUT IT!!!

Der skal ikke herske tvivl om at jeg ELSKER basis farver nå det gælder tøj og kan til tider blive skræmt af alle farverne - mennn maj månede stod i 'Solens tegn' og forelskede mig i GUL. Se her mine indkøb i den smukke dybe gyldne gule farve!!

Min flotte chiffon top fra Selected Femme

 Min helt nye lækre blazer fra Selected Femme

 Loreal's nye neglelak (302 exotic canaries) - brugt som 'french tip'

 Drømme sommertaske fra DECADENT - big shopper 2.900 dkr.

- No doubt i love basic colors when it comes to clothes and can sometime get freaked out by all the colors - BUUUT the month of May was 'the color of the sun' month for me, i just feel inlove with yellow. Look at some of my shopped items in this rich golden yellow!!

Links:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar