tirsdag den 5. juni 2012

Weekday Family Fashion

Da det er far's dag, var jeg på London Pub og spise med familien. Denne uges 'Weekday Fashion' indlæg, er med min skønne søster og mutti, for at vise at fed modesans kommer i alle aldre. Min søster er 28 år og læser til lærer, hun sidder lige pt midt i eksamenslæsning. Min mor er 57 år, uddannet stewardesse men arbejder i dag i kantinen på min gamle folkeskole. Se deres stil her!!

Kristina 28 år

Blazer: Filippa K
Tørklæde: Bruuns Bazaar
T-shirt: Ralph Lauren
Jeans: H&M
Ur: Seiko
Halskæde: Selected Femme
Kugle sølvring: Susanne Friis Bjørner
Taske: Mulberry

Kristina's ynglings tøjmærker: Selected Femme, H&M og Day Birger et Mikkelsen.

Kristina's beskrivelse af sin stil: Klassisk feminin med kant - Elsker smykker og fine accessories.

Marianne 57 år

Blazer: H&M
Bluse: Zara
Jeans: Lee
Sko: Vagabond
Briller: Chanel
Taske: Decadent
Halskæde: Scrouples
Kors: Lund
Ur: Gucci
Ringe: Pandora

Marianne's ynglings tøjmærke: Malene Birger, Rützou, Zara og H&M

Marianne's beskrivelse af sin stil: Casual luxury og klassisk feminin - Elsker toppe og kjoler i silke og satin.

Min vurdering af Kristina og Marianne's stil:

Der er vidst ingen tvivl om hvor jeg har fået min passion for shopping og luksus brands fra. Både min mor, søster og jeg selv elsker lækre ting. Selvom jeg ikke er meget for at indrømme det, har jeg altid som lille set op til min søster og misundet hendes talent for altid at se lækker og gennemført ud i hendes look. Min søster stil er klart mere fin og feminin end min, men hun ser altid godt ud nå hun går ud af døren, hvad enten hun bare skal i skole eller hvis hun skal til fest.

Tager hatten af for min mor. Synes det er f***ing sejt at hun som 57 årige stadig går så meget op i sit udseende. Hun er altid moderigtig at se på og forstår at klæde sig efter sin alder - det kunne mange kvinder lære af. Jeg er slet ikke i tvivl om at min passion for mode er kommet direkte til mig via modermælken :)

Tak til søs og mutti for at stille op til min blog - i er jo skide lækre!!

Links:




Ingen kommentarer:

Send en kommentar