mandag den 29. august 2011

Christian Louboutin - bedste måde at bruge sine SU-penge på!!

Efter en hård skoledag og tanken om håndværkerer i min lejlighed, besluttede jeg da lige i sidste uge at tage et smut ind til byen og snuse lidt rundt. Kom til at tage et forkert sving, og endte på Grønnegade, hvilket jeg jo godt vidste var "the lacation" for min ynglings butik - den nye Christian Louboutin forretning.

Har kun været inde og snuse rundt i butikken et par enkelte gange efter jeg er kommet hjem fra min rejse i Asien, men har altid været fornuftig og KUN kigget (og måske rører lidt) - Denne gang gik jeg dog skridtet længere og prøvede et par - et par smukke nude, plateau, peeptoe stilletter. Da foden først smeltede nede i sålen, vidste jeg allerede at jeg var solgt.

Det tog dog 15 minutter, plus et opkald til min søster før jeg var fuldstændig overbevist, at disse sko da var værd at bruge stort set hele min SU på, især her på starten af måneden. Så nu er jeg den lykkelige ejer af mit andet par Christian Louboutin stilletter, og elsker dem højere end ....... (ej der skal jeg nok passe på) - NYD DEM

Louboutin

Louboutin

www.christianlouboutin.com

Ingen kommentarer:

Send en kommentar